27 dagar.. grej

Dag 1 - En gammal bild på dig själv

Dag 2 - Ditt namn och vad det betyder

Dag 3 - 7 saker jag älskar

Dag 4 - Vad jag gör på dagarna

Dag 5 - En bild som gör dig glad

Dag 6 - 5 saker jag tar med mig till en öde ö

Dag 7 - En bild som jag alltid skrattar åt

Dag 8 - Vad jag vill bli när jag blir stor

Dag 9 - Om jag vann en miljon kronor

Dag 10 - 3 personer som betyder mest

Dag 11 - En bild som du är väldigt nöjd med

Dag 12 - Min favoritplats i vardagen

Dag 13 - Någon i min familj

Dag 14 - Senaste låten jag lyssnade på

Dag 15 - Saker jag stör mig på

Dag 16 - Saker jag vill göra innan jag dör

Dag 17 - Favoritårstid och varför

Dag 18 - Saker jag är beroende av att använda/göra varje dag

Dag 19 - Vad jag vill bli när jag blir stor

Dag 20 - Bild på dagens outfit

Dag 21 - Mina mål / drömmar / önskningar
Dag 22 - Något som jag vill ha mer än allt annat just nu

Dag 23 - Sorligaste film

Dag 24 - En bild på ett ställe jag varit på och gärna skulle vilja besöka igen

Dag 25 - Någonting jag oroar mig för

Dag 26 - Mitt drömbröllop

Dag 27 - En bild från i somras och en på dig just nu



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar