Bilder från stugan

Var uppe i stugan på sportlovet med Mamma, Markus och Amanda för att åka slalom :) 

När vi var i Ramundberget tog jag kort med mobilen, och tog kort med systemkameran när vi åkte i Kappruet i två timmar innan vi åkte hem, så det vart inte såå mycket bilder som jag trodde att jag skulle ta ^^ men hellre lite än inget ;) 

Lägger nog upp bilderna från mobilen när jag vet hur man gör.. (har mammas gamla, vet inte hur man gör. Man fick typ lov att installera någon sak :p ) 




Erkänn, jag har en snygg brorsa ;) 


fin solnedgång när vi satt i bilen på väg upp ^^



Bilder från Kappruet













Söta Amanda :')





På tal om bacon är våren här! Jippie! Snart är all snö borta! :D






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar