Höstpromenad

Var fint väder igår så, jag, mamma och Göran gick ut på en fotorunda/promenad :) var ute i mer än två timmar, men att ta kort är nog en av de roligaste sakerna som finns att göra ^^ blev några bra bilder :)














det var kaaaallt i älven












Dom tre sista bilderna är tagna med Görans kamera (Canon Eos 450D + Canon zoom lens EF-S 55-250mm)
Resten av bilderna är tagna med min kamera (Nikon D60 + AF-S DX Zoom-Nikkor 18-55mm)
 

M E L L I skriver:

Mysigt :)

Svar: hihi, ja ^^
Erika

filippa skriver:

fina bilder:)

Svar: tack :)
Erika

Sara skriver:

Fina bilder :D

Svar: Tack sara! ^^
Erika

Sara ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥ skriver:

Jättefina bilder!

Svar: tack så mycket! ^^
Erika

Filippa skriver:

sjukt fin blogg!
vad händer annars i veckan? :)
kram! <3

Svar: Tack! :) Skola ;) själv då? :)
*kram tillbaka* ^^ <3
Erika

Patty <33 skriver:

vilka snygga bilder! Älskar bron! <3

Svar: tack så mycket! Det är en flottbro, det finns bara här i Gagnef :)
Erika

Line skriver:

Hej hej! :D
Jag är med och tävlar om en egen designad ziperall och skulle vara jätte jätte jätte jätte tacksam om du hade lust att rösta på mig genom att trycka på länken nedanför & trycka på bilden i inlägget! :)

http://holypinata.blogg.se/2012/october/hjalp-mig-vinna.html#comment

Louise - Elsalouise.blogg.se skriver:

Hejhej!
Tänkte bara säga att du just nu kan vara med och tävla om att vinna dagens blogg hos mig!
Var gärna med, om du vill.

Kram & ha en fortsatt bra dag! :)

Johanna skriver:

Härliga bilder :)

Svar: tack så mycket ^^
Erika


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar